Contactcenter

Contactcenter

Contactcenter

Naast serviceprovider, volmachtkantoor en softwareontwikkelaar is UPIVA specialist op het gebied van in- en outbound callcenter werkzaamheden. UPIVA heeft een vergunning van de AFM en een groot deel van de medewerkers is in het bezit van WFT diploma’s, waardoor wij ook financiële dienstverleners en verzekeringsmaatschappijen kunnen ondersteunen.

Outbound telefonie – Acquisitie

Op zoek naar nieuwe klanten? Of gaat u voor uitbreiding van uw diensten onder huidige klanten? In beide gevallen is telefonische acquisitie de oplossing. Maar waar begint u? Hoe pakt u het aan?

Veel ondernemers zijn hier niet bekend mee. Geen probleem, want UPIVA neemt u al het werk uit handen.

  • Mogelijk al vanaf 100 telefoongesprekken.
  • Zowel Business to Business (B2B) als Business to Consumer (B2C).
  • Geen opstartkosten.
  • Geen kosten voor projectbegeleiding en supervisie.
  • Wij rekenen heel simpel een scherp uurtarief.

Inhoud telefonie – Klantenservice zorgverzekeringen

Waar veel telefoondiensten bij inbound telefonie alleen de telefoon aannemen en het gesprek afhandelen, gaat UPIVA verder. Als het gaat om zorgverzekeringen beantwoorden wij namens uw bedrijf de telefoon en helpen uw klanten met de volgende werkzaamheden:

  • Maken van een vergelijking.
  • Geven van (verkoop)advies.
  • Beantwoorden van vragen.
  • Inplannen van afspraken.
  • Regelen van aftersales.

 

Naast het opnemen van de telefoon neemt UPIVA ook overige werkzaamheden op zich, zoals e-mailbeantwoording en offerteverwerking.

Onze adviseur functioneert aan de telefoon als volwaardige medewerker van uw organisatie. Bij complexe projecten worden onze medewerkers specifiek getraind om klanten optimale klantenservice te bieden. Bekijk ook de informatie over detachering.

 

UPIVA beschikt over een professioneel, enthousiast en hoog gekwalificeerd team van callcentermedewerkers (in- en outbound). Dit zijn veelal vaste medewerkers die bekend zijn met zowel koude acquisitie als klantenservice.

Nieuwsgierig? Wij ook naar u.

Bel 088 – 000 83 33 of mail naar info@upiva.nl voor het maken van een afspraak met een van onze accountmanagers.

UPIVA ondersteunt u met verzekeringssoftware zoals: