Klachtenbeleid - UPIVA B.V.
294
page-template,page-template-full_width,page-template-full_width-php,page,page-id-294,ajax_fade,page_not_loaded,,qode-child-theme-ver-,qode-theme-ver-10.1.1,wpb-js-composer js-comp-ver-4.12,vc_responsive

Klachtenbeleid

Klachtenbeleid

Klachtenregeling

Uiteraard doen wij ons uiterste best u zo goed mogelijk van dienst te zijn. Indien u echter niet tevreden bent, vragen wij u dit ons direct te laten weten. Wij proberen uw klacht zo snel mogelijk op te lossen.

 

Om u zo snel en zorgvuldig mogelijk te kunnen helpen, vragen wij u de volgende gegevens te vermelden:

  • Uw polisnummer, klantnummer en eventueel schadenummer en -datum.
  • Uw naam en adresgegevens, telefoonnummer en eventueel uw e-mailadres.
  • Een duidelijke omschrijving van de klacht.
  • Contacthistorie met eventueel kopieën van informatie die relevant zijn voor uw klacht.

 

U kunt ons telefonisch bereiken via 088 – 000 83 33 of stuur een e-mail naar info@upiva.nl. De uiteindelijke klacht dient schriftelijk toegezonden te worden via e-mail of per post. Ons postadres is:

UPIVA B.V.

t.a.v. de directie

Postbus 4

3830 AA Leusden

 

Binnen twee dagen na ontvangst van uw klacht, ontvangt u een bevestigingsbrief van ons. Het streven van UPIVA is om binnen 14 dagen inhoudelijk bij u erop terug komen. Indien het nodig is houden wij de wettelijke termijnen voor de behandeling van een klacht aan. Mocht u menen dat wij niet adequaat op uw klacht hebben gereageerd, dan kunt u zich wenden tot:

 

KIFID

Postbus 93257

2509 AG Den Haag

Tel.: 0900 – 35 52 248

E-mail: info@kifid.nl

Aansluitnummer: 300.014186