logo upiva

Fullservice

Complete ontzorging

Zéker Weten, Zéker Ondernemen. Dat is niet voor niets onze slogan. Door onze dienstverlening zorgen we dat u met een gerust hart kunt ondernemen. U wilt met uw bedrijf liever bezig zijn met de zaken die voor u belangrijk zijn: persoonlijk contact met uw klant en het eventueel uitbouwen van uw portefeuille.
Wilt u dat wij bepaalde (administratieve) zaken uit handen nemen, zoals het opnemen van de telefoon of het beantwoorden van e-mail? Of wilt u gebruikmaken van ons fullservice concept, de totale ontzorging? Dat is allemaal mogelijk.
Door onze dienstverlening zorgen we dat u met een gerust hart kunt ondernemen.

Welke diensten bieden we aan?

Frontoffice

UPIVA voert namens en in samenwerking met de verzekeringsadviseur frontoffice werkzaamheden uit van de financiële producten die de verzekeringsadviseur op grond van diens vergunningen, mag uitoefenen, met uitzondering van pensioenen en hypotheken.

De volgende werkzaamheden kan UPIVA uitvoeren voor de verzekeringsadviseur:

  • Het voorbereiden van een risicoanalyse t.b.v. de eindklant van de verzekeringsadviseur
  • Het offreren, aanvragen, muteren en prolongeren van financiële producten bij de desbetreffende verzekeraars of andere financiële instellingen
  • Het behandelen van binnengekomen e-mails en telefoonverkeer ten behoeve van het bemiddelende werk dat UPIVA uit handen neemt van de adviseur
  • De verzekeringsadviseur voorzien van ondersteunende marketingstukken ten behoeve van uitingen van de adviseur richting diens (potentiele) relaties
  • Accountmanagement ten behoeve van het behartigen van de belangen van de verzekeringsadviseur van diens (potentiele) relaties
  • Contact met de eindklant

 

Backoffice

Voor wat betreft de backoffice, voert UPIVA namens de verzekeringsadviseur de gehele administratie verwerking uit van de financiële producten, met uitzondering van pensioenen en hypotheken, die de verzekeringsadviseur op grond van diens vergunningen, mag uitoefenen.

Dit betreft onder andere de volgende werkzaamheden:

  • Het administreren van ontvangen bericht ten behoeve van de door de verzekeringsadviseur geadviseerde producten
  • Het leveren van rapportages omtrent de voortgang van de door de verzekeringsadviseur opgebouwde portefeuille
  • Contact onderhouden met de verzekeringsmaatschappijen ten behoeve van de Verzekeringsadviseur voor diens relaties
  • Schadebehandeling, wordt uitgevoerd voor de verzekeringsadviseur via Mandaat Assuradeuren B.V. waarmee de verzekeringsadviseur separaat een overeenkomst heeft

 

Onze USP’s

  • Het inregelen van een eigen telefoonnummer en/of e-mailaccount die wij namens uw kantoor beantwoorden
  • Ons klantcontactcenter bestaat uit WFT-gecertificeerde medewerkers
  • Geen lange wachttijden: gemiddeld nemen wij binnen 7 seconden de telefoon op

Aanvullende backoffice diensten

Vindt u het prettig dat wij uw telefoon en/of e-mails beantwoorden? Ook dat kunnen wij verzorgen. Daarnaast verzorgen wij de premie incasso, kunnen wij uw rekening courant verwerken en aanvullende software leveren voor uw verzekeringsadministratie.

Contact

Dit alles kunnen wij ook in een pakketvorm aanbieden? Wilt u weten in welke pakketvormen we dit kunnen aanbieden of bent u geïnteresseerd in onze dienstverlening? Dan kunt u hieronder uw gegevens achterlaten en nemen we zo snel mogelijk contact met u op.

Benieuwd wat de mogelijkheden voor u zijn. Dat bekijken wij graag samen met u.

vrijblijvend informatie aanvragen

Meer weten over deze dienst, dan hebben we enkele gegevens van u nodig. Voor een optimale afhandeling vragen we u het onderstaande formulier in te vullen. We kunnen u dan sneller helpen.





Ik heb het Privacybeleid gelezen en ga hiermee akkoord.