logo upiva

Klachtenbeleid

Klachtenbeleid

Klachtenregeling

Uiteraard doen wij ons uiterste best u zo goed mogelijk van dienst te zijn. Indien u echter niet tevreden bent, vragen wij u dit ons direct te laten weten. Wij proberen uw klacht zo snel mogelijk op te lossen.

 

Om u zo snel en zorgvuldig mogelijk te kunnen helpen, vragen wij u de volgende gegevens te vermelden:

 

  • Uw polisnummer, klantnummer en eventueel schadenummer en -datum.
  • Uw naam en adresgegevens, telefoonnummer en eventueel uw e-mailadres.
  • Een duidelijke omschrijving van de klacht.
  • Contacthistorie met eventueel kopieën van informatie die relevant zijn voor uw klacht.
Binnen twee dagen na ontvangst van uw klacht, ontvangt u een bevestigingsbrief van ons.
U kunt ons telefonisch bereiken via 088 – 000 83 30 of stuur een e-mail naar info@upiva.nl. De uiteindelijke klacht dient schriftelijk toegezonden te worden via e-mail of per post. Ons postadres is:
UPIVA B.V.
t.a.v. de directie
Postbus 4
3830 AA Leusden
Binnen twee dagen na ontvangst van uw klacht, ontvangt u een bevestigingsbrief van ons. Het streven van UPIVA is om binnen 14 dagen inhoudelijk bij u erop terug komen. Indien het nodig is houden wij de wettelijke termijnen voor de behandeling van een klacht aan. Mocht u menen dat wij niet adequaat op uw klacht hebben gereageerd, dan kunt u zich wenden tot:
KIFID
Postbus 93257
2509 AG Den Haag
Tel.: 0900 – 35 52 248
E-mail: info@kifid.nl
Aansluitnummer: 300.014186