Klantcontact
center
U wilt zich als adviseur graag richten op uw onderneming maar u heeft de capaciteit niet om telefonische acties op touw te zetten.
Wij helpen u daar graag bij, want onze slogan ‘Zéker weten, zéker ondernemen’ hanteren we niet voor niets.
UPIVA ontzorgt u graag, zodat u kunt ondernemen.

Wft geschoold personeel
Ons klantcontactcenter is één van de middelen om dat te bewerkstelligen. Wij verzorgen zowel inbound- als outbound telefonie. Wilt u bijvoorbeeld dat uw relaties met vragen over zorgverzekering (uit uw naam) door ons geholpen worden?
Of wilt u tijdens de drukke zorgperiode dat wij namens u de telefoon van uw relaties opnemen? Dat doen wij voor u! Onze verzekeringsspecialisten zijn allemaal minimaal Wft zorg geschoold.

Benieuwd wat de mogelijkheden voor u zijn. Dat bekijken wij graag samen met u.
Meer weten over deze dienst, dan hebben we enkele gegevens van u nodig. Voor een optimale afhandeling vragen we u het onderstaande formulier in te vullen. We kunnen u dan sneller helpen.