Klantcontactcenter

Klantcontact
center

U wilt zich als adviseur graag richten op uw onderneming maar u heeft de capaciteit niet om telefonische acties op touw te zetten.

Wij helpen u daar graag bij, want onze slogan ‘Zéker weten, zéker ondernemen’ hanteren we niet voor niets.

UPIVA ontzorgt u graag, zodat u kunt ondernemen.

Meer weten over deze dienst

Wft geschoold personeel

Ons klantcontactcenter is één van de middelen om dat te bewerkstelligen. Wij verzorgen zowel inbound- als outbound telefonie. Wilt u bijvoorbeeld dat uw relaties met vragen over zorgverzekering (uit uw naam) door ons geholpen worden?

Of wilt u tijdens de drukke zorgperiode dat wij namens u de telefoon van uw relaties opnemen? Dat doen wij voor u! Onze verzekeringsspecialisten zijn allemaal minimaal Wft zorg geschoold.

UPIVA klantcontactcenter

Benieuwd wat de mogelijkheden voor u zijn. Dat bekijken wij graag samen met u.

Meer weten over deze dienst, dan hebben we enkele gegevens van u nodig. Voor een optimale afhandeling vragen we u het onderstaande formulier in te vullen. We kunnen u dan sneller helpen.

"*" geeft vereiste velden aan

Privacybeleid*
Hidden