logo upiva

Klantcontactcenter

Klantcontactcenter

U wilt zich als adviseur graag richten op uw onderneming? Heeft u de capaciteit niet om telefonische acties op touw te zetten?

Wij helpen u daar graag bij, want onze slogan ‘Zéker weten, zéker ondernemen’ hanteren we niet voor niets. UPIVA ontzorgt u graag, zodat u kunt ondernemen.

Onze verzekeringsspecialisten zijn allemaal minimaal Wet op het financieel toezicht (Wft) zorg geschoold.

Wft geschoold personeel

Ons klantcontactcenter is één van de middelen om dat te bewerkstelligen. Wij verzorgen zowel inbound- als outbound telefonie. Wilt u bijvoorbeeld dat uw relaties met vragen over zorgverzekering (uit uw naam) door ons geholpen worden?

Of wilt u tijdens de drukke zorgperiode dat wij namens u de telefoon van uw relaties opnemen? Dat doen wij voor u! Onze verzekeringsspecialisten zijn allemaal minimaal Wft zorg geschoold.

upiva klantcontactcenter

Geen tijd om relaties na te bellen of wilt u altijd bereikbaar zijn?

vrijblijvend informatie aanvragen

Meer weten over deze dienst, dan hebben we enkele gegevens van u nodig. Voor een optimale afhandeling vragen we u het onderstaande formulier in te vullen. We kunnen u dan sneller helpen.





Ik heb het Privacybeleid gelezen en ga hiermee akkoord.