logo upiva

UPIVA Zorgperiode Inside (2): Rogier Cuypers

In de komende periode stellen onze collega’s, waarmee u geregeld contact heeft tijdens de zorgperiode, zich voor. Hoe kijken zij naar deze boeiende maanden en wat gaan ze voor u betekenen? In deze editie Rogier Cuypers, marketing- & communicatieadviseur van UPIVA. “Onze taak is om het intermediair te laten excelleren.”

  • Naam: Rogier Cuypers
  • Leeftijd: 35 jaar
  • Afdeling: marketing & communicatie
  • Werkt bij UPIVA sinds: september 2017

Even voorstellen

“Na ruim tien jaar in de sportmedia gewerkt te hebben, besloot ik vorig jaar het roer compleet om te gooien. De veilige weg verlaten voor het onbekende: de verzekeringen in. Na ruim een jaar kan ik volmondig zeggen dat ik nog geen dag spijt heb gehad van deze keuze. In deze branche, en ook zeker bij UPIVA, gebeurt er zo ontzettend veel. Het is een geweldige uitdaging om dit mooie bedrijf mede op de kaart te zetten.”

Excelleren

“Dit jaar ben ik gestart aan mijn tweede zorgperiode. Een boeiende tijd waarin het intermediair ons altijd weet te vinden. Het is onze taak om het intermediair te laten excelleren door hen het werk uit handen te nemen. In mijn geval is dat het ontwikkelen en begeleiden van marketingcampagnes rondom de zorgperiode. Uiteraard bereiden we jaarlijks al een hoop voor, maar we krijgen ook altijd ad hoc verzoeken. Het snelle schakelen voor onze relaties maakt deze periode dynamisch en dus nooit saai.”

Beste zorg

“Uiteindelijk willen we allemaal hetzelfde: verzekerden de beste zorg bieden. En omdat het vergelijken van zorgverzekeringen vrijwel altijd loont, is het aan ons om dat via het intermediair te benadrukken bij de verzekerden. Mijn zorgperiode is geslaagd als de bij ons aangesloten intermediairs, mede dankzij onze ondersteuning, goede zaken gedaan hebben. Onze slogan ‘Zéker Weten, Zéker Ondernemen’ sluit daar perfect op aan. De ondernemingen van de adviseurs draaien probleemloos door, terwijl wij hen op alle vlakken ondersteunen. Dat is ons doel.”