Onlangs hebben we ons inlogportaal van UPIVA gelanceerd: Mijn UPIVA. Deze tool geeft u op een heldere manier inzicht in uw relatiebestand. Naar aanleiding van onze mailing hebben we verscheidene reacties ontvangen waar onze relaties tegenaan zijn gelopen. We hebben de meest gehoorde vragen/opmerkingen verzameld. Hopelijk helpen onze antwoorden om u succesvol te laten werken met het inlogportaal.
Mijn gegevens zijn niet up to date.
Antwoord: dat klopt. We krijgen de komende tijd gegevens aangeleverd door de verzekeraars. Deze proberen wij dan zo snel mogelijk te verwerken. De rest van het jaar is vervolgens alles up to date.
Ik zie geen QR-code.
Antwoord: dan heeft één van uw collega’s de code inmiddels geactiveerd. Probeer even na te gaan welke collega dit geweest is.
Kan ik meer gebruikers toevoegen?
Antwoord: dat kan. Stuur dan een e-mail met uw gegevens naar info@upiva.nl.
Ik zie alleen mijn zorgportefeuille staan.
Antwoord: dat kan kloppen. Momenteel staan de zorgmodule en Planet Press 2.0 (voor schade- en inkomenskantoren) online. De komende tijd komen er meer modules te staan op ons inlogportaal.
Sturen jullie nog deelnemersoverzichten per e-mail?
Antwoord: nee. Voor uw gemak komen alle gegevens in het portaal te staan.
Ik wil de Google Authenticator niet installeren.
Antwoord: we hebben hiervoor gekozen omdat dit een zeer veilige manier van inloggen is. We inventariseren uiteraard alle opmerkingen van onze relaties om in de toekomst eventueel andere mogelijkheden van veilig inloggen aan te bieden.