logo upiva

Maatregelen en bereikbaarheid tijdens Coronavirus

Wij nemen de huidige situatie die nu speelt met betrekking tot het coronavirus zeer serieus. Als bedrijf houden wij ons aan de richtlijnen vanuit de overheid. Wij houden voor nu een periode aan tot en met 31 maart. Dit om verspreidingskans te beperken en hiermee de gezondheid voor u en onze medewerkers voorop te stellen.

De uitgangspunten die wij hanteren:

  • Op de locaties houden wij de juiste voorzorgsmaatregelen in acht.
  • Medewerkers met (milde) gezondheidsklachten (keelklachten, verkouden, koorts) en medewerkers die uit risicogebieden komen, werken tot en met 31 mei a.s. thuis. Hierin maken wij geen uitzondering.
  • De overige medewerkers werken in teams: een deel werkt vanuit kantoor en een deel vanuit huis. Op die manier kunnen we de medewerkers verspreiden op kantoor en de verschillende locaties.
  • Belangrijk voor u: wij blijven bereikbaar. Uiteraard doen wij ons best om voor u zo goed mogelijk bereikbaar te zijn. U kunt ons het beste bereiken via e-mail. Via onze telefooncentrale kunnen onze medewerkers op iedere plek de telefoon opnemen, dus ook thuis. Alleen door flexibele werktijden vanwege thuiszittende kinderen, zijn er helaas tijdens kantoortijden minder mensen telefonisch goed bereikbaar. Het kan voorkomen dat u hierdoor langer moet wachten aan de telefoon of op een later moment wordt teruggebeld.
  • Afspraken: fysieke afspraken proberen wij waar mogelijk te vermijden. Dat wil niet zeggen dat wij deze ook afzeggen. Zo proberen wij het contact voornamelijk via telefoon of video te laten verlopen. Heeft u een afspraak staan met een van onze medewerkers? Dan ontvangt u hierover bericht van hem/haar.

Meer weten?     

Heeft u vragen of is er iets niet duidelijk? Neem gerust contact met ons op.